Agnė Garbenčienė

Vyr. specialistė

PATVIRTINTA
Lazdijų rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2025 m. vasario 27 d.
įsakymu Nr. 10V-202

LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR SVEIKATOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS

3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Socialinės paramos administravimas.

IV SKYRIUS
FUNKCIJOS

5. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
6. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
9. Tikrina ir tvirtina būsto šildymo išlaidų, geriamojo ir karšto vandens išlaidų kompensacijų apskaičiavimus, šiuo klausimu rengia savivaldybės mero ar jo įgalioto asmens sprendimų projektus ir apie priimtus sprendimus informuoja pareiškėjus, pasirašo ir registruoja siunčiamus pranešimus išmokų gavėjams Dokumentų valdymo sistemoje.
10. Patikrina ir tvirtina Socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“ skyriaus vedėjo įsakymų (sprendimų) projektus socialinių pašalpų ir kitų vienkartinių, sąlyginių, periodinių ir tikslinių išmokų skyrimo, neskyrimo, sustabdymo, pratęsimo, nutraukimo klausimais.
11. Rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus pagal savo kompetenciją.
12. Organizuoja būsto (gyvenamosios aplinkos) pritaikymo asmenims su negalia procedūras teisės aktų nustatyta tvarka, teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui būsto bei gyvenamosios aplinkos pritaikymo asmenų su negalia klausimais.
13. Pildo Asmens veiklos ir gebėjimo dalyvauti įvertinimo klausimyną senatvės pensijos amžių sukakusiems asmenims.
14. Atlieka skyriaus vyresniojo specialisto (piniginei socialinei paramai) funkcijas jo atostogų, ligos ir kitais atvejais jo nesant.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
16.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.4. darbo patirtis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;
16.5. darbo patirties trukmė – 1 metai.


17. Transporto priemonių pažymėjimai:
17.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
18.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
18.2. organizuotumas – 3;
18.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
18.4. analizė ir pagrindimas – 4;
18.5. komunikacija – 3.
19. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. informacijos valdymas – 3.
20. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. veiklos planavimas – 3;
20.2. dokumentų valdymas – 3.
___________________________