Naujienos lengvai suprantama kalba
Informuojame, kad įkurta naujienų svetainė, kurioje skelbiamos naujienos lengvai suprantama kaba. Šioje svetainėje sudaryta galimybė sužinoti visas pasaulio naujienas, kurios išdėstytos trumpai ir aiškiai. Tai gali būti naudinga visiems – senjorams, užsieniečiams, jaunuoliams, žmonės su intelekto negalia, taip pat turintiems mokymosi sunkumų. Kviečiame apsilankyti Asociacijos „Savarankiškas gyvenimas“ projekto „Skaityk lengvai“ internetinėje svetainėje.
Naujienas rasite paspaudė šią nuorodą: https://skaityklengvai.lt/

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
![]() |
Kas yra Lazdijų rajono savivaldybė? Lazdijų rajono savivaldybė yra įstaiga. Toliau Lazdijų rajono savivaldybę vadinsime savivaldybe. Savivaldybė daro daug darbų Lazdijuose. |
|
|
Ką daro Savivaldybė? Savivaldybė rūpinasi, kad:
tai reiškia, kad dirbtų policija;
pavyzdžiui, darželiai ir mokyklos;
tai reiškia, kad savivaldybės teisininkas padėtų žmonėms sutvarkyti įvairius dokumentus, pavyzdžiui, parašyti prašymą dėl išmokos;
pavyzdžiui, ligoninė;
pavyzdžiui, sportuoti.
|
![]() |
Apie visus Savivaldybės darbus galite paskaityti interneto puslapyje. Paspauskite ant mėlynos nuorodos Tada Jums atsidarys interneto puslapis. Jeigu Jums reikia pagalbos, paprašykite artimųjų peržiūrėti informaciją kartu su Jumis. |
|
|
Kada savivaldybė gali Jums padėti? Savivaldybė gali Jums padėti, jeigu:
Kas yra skundas ? Skundas yra pasakymas, kad kažkas yra blogai. Pavyzdžiui:
Kaip galima perduoti skundą savivaldybei? Jeigu Jus norite perduoti skundą savivaldybei, Jūs galite:
Savivaldybės telefono numeris yra +370 318 66108.
Savivaldybės elektroninio pašto adressas yra info@lazdijai.lt.
Ant voko rašykite taip: Lazdijų rajono savivaldybei Vilniaus gatvė 1 67106 Lazdijai.
Savivaldybės adresas yra Vilniaus gatvė 1. Kai ateisite į savivaldybę, savivaldybės darbuotojai Jums padės parašyti skundą. |
![]() |
Ką reikia parašyti skunde? Skunde parašykite savo:
Rašykite aiškiai ir suprantamai. Skundą būtinai pasirašykite. |
![]() |
Ką daro savivaldybė, kai gauna Jūsų skundą? Kai savivaldybės darbuotojai gauna Jūsų skundą, jie:
parašo Jums elektroninį laišką. |
![]() |
Kada savivaldybė dirba? Savivaldybė dirba:
Per šventės savivaldybė nedirba. Dieną prieš šventę savivaldybė dirba 1 valanda trumpiau. Pavyzdžiui, jeigu savivaldybė dirba iki 17 valandos, tai dieną prieš šventę savivaldybė dirbs iki 16 valandos. Šventės dienos yra:
Velykų dienos kiekvienais metais yra skirtingos.
|
|
Teksto originalą parengė Lazdijų rajono savivaldybės Socialinės apsaugos ir sveikatos skyriaus asmenų su negalia koordinatorė Eva Kupstaitė. Tekstą lengvai suprantama kalba parengė asmenų su negalia koordinatorė Eva Kupstaitė. Tekstą redagavo Inga Daraškienė. Tekstą vertino Dainius Mateika. Vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė. Iliustracijų šaltiniai: © European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: |
|
II - pensijų kaupimo sistemos pokyčiai
Informacija atnaujinta 2026-07-16 15:23
Lazdijų rajono savivaldybė
















